What to wear?

Den 26. december var vi inviteret til bryllup hos en gammel studiekammerat som er fra Kuwait. Det var et bryllup med 170 gæster, live musik, dans hele aftenen, kage i lange baner - alt i alt et rigtig skønt bryllup og dejligt at se en masse gamle venner!:)
Det store spørgsmål var så, hvad jeg lige skulle  have på til et bryllup i december? De fleste af mine festkjoler er enten uden ærmer eller med korte ærmer, og jeg synes det er svært at finde noget fedt at have på udover en fin kjole. Så målet var at finde en kjole med ærmer. 
Jeg forhørte mig hos min kammerat der skulle giftes, og man måtte gerne have sort på! Så det gjorde det hele lidt nemmere synes jeg - det kunne da ikke være så svært at finde en fin sort kjole. 
Men det var det faktisk, måske også fordi tiden bare gik, da det var lige inden jul, så fokus var på julegaver og alt muligt andet. Den 22. december gik det op for mig, at der ikke var tid til at finde noget efter jul, så jeg fik travlt! Det var for sent at bestille fra nettet, så jeg måtte rundt i samtlige butikker og tænk - så fandt jeg kjolen i H&M til blot 349 kr. - nogle gange er man bare heldig!




*H*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar