Danmarks Akvarium

For et godt stykke tid siden på en regnvejrs dag, gik turen til Danmarks Akvarium i Charlottenlund.
Der har jeg ikke været siden jeg selv var barn, og jeg huskede det som helt fantastisk. Men det vil jeg nu ikke lige umiddelbart kalde det i dag! Det er meget mindre end jeg troede, og det er ikke fordi, der er alverden at se på.
Men August syntes selvfølgelig, at det var spændende med en STOR blæksprutte og de forskellige fisk. Bedst af alt var nok et mini bassin med søstjerner og små skaldyr, som man må stikke hænderne i og rører ved de forskellige dyr og planter.


Det koster 100,- pr. voksen, børn mellen 3-11 år koster 55,- og børn under 3 år er gratis. Det var en fin nok oplevelse, men det er ikke en tur, der er værd at tage meget langt for efter min mening. Der ville jeg nok hellere gennem akvarie-udflugten til det nye Danmarks Akvarium "Den Blå Planet" som åbner i foråret 2013 i ved Kastrup Havn i Tårnby.
Se mere her: http://www.denblaaplanet.dk/Pages/default.aspx.

*H*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar