Graviditetstøj - ikke helt nemt...

Min mave den vokser, og det kniber virkelig med at være i mit sædvanlige tøj efterhånden. Men altså jeg kan godt blive lidt nærig og gider egentlig ikke bruge en formue på graviditetstøj, som jeg ikke skal bruge mere efter oktober!
Derudover synes jeg faktisk også, at meget af det graviditetstøj der findes, hurtigt bliver meget kedeligt og konet. Men men men - nu fandt jeg så ud af at asos.com forhandler graviditetstøj - og der har det rigtig meget fedt tøj til gravide (og ja også til ikke gravide)!


Outfits fra asos.com


Efter lidt research fandt jeg også frem til http://strutshop.dk/, og her har de også mange fede ting. Også laver Mamalicious også nogle pæne basis ting og jeans, der er til at betale.


Fra strutshop.dk, Mamalicious og kappahl.se


Og lige til info - så er den stribet multifarvet kjole fra Kappahl i Sverige. Det er ikke en graviditets-kjole, men jeg gik en størrelse op, og så kan jeg sagtens være i den. Synes den er så dejlig sommerlig, så nu mangler vi bare solen, så jeg kan få den på:)

*H*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar