Gode krimier!

Som jeg tidligere har skrevet, er jeg meget glad for at læse krimier. Jeg er netop blevet færdig med 2. del af forfatteren Chris Carters bøger om den amerikanske kriminalassistent Robert Hunter og hans jagt på mordere i Los Angeles.
Jeg syntes, at begge bøger har været rigtig gode, fordi de starter spændende hver gang, men holder også spændingen hele vejen igennem. De er også utrolig nemme at læse, hvilket er rart, når man med små børn i huset kun nogle gange kun lige får 10 minutter hist og pist til en læsepause. Derudover er jeg meget begejstret for hans ret barske historier...jo mere blodigt, skræmmende, væmmeligt og brutalt - jo bedre for mig!! ;-)


Dette er resumet fra bagsiden af "Krucifiksmorderen":
"En unge kvinde findes brutalt myrdet i en hytte i Nationalparken i Los Angeles. Hun er nøgen, hænger fra 2 træstolper, og huden er flået af hendes ansigt, vel at mærke mens hun stadig var i live. Morderen har skåret et besynderligt udseende dobbelt-kors i hendes nakke; Krucifiks-morderens signatur. 
Men hvordan er det muligt? To år tidligere blev Krucifiks-morderen fanget og henrettet. Er en kopimorder på spil, eller er kriminalassistent Hunter tvunget til at tænke det utænkelige? Er den virkelige Krucifiks-morder stadig derude et sted, klar til at angribe og plage Hunter påny?
Robert Hunter og hans nye assistent står på tærsklen til et mareridt af ufattelige dimensioner, som inden ende vil tage...."

Rigtig god læselyst!

*S*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar