Politimuseum

Idag har jeg været med mit arbejde på temadag. Vi var bl.a. var en tur på Politimuseet. Jeg har aldrig været der før, men blev positivt overrasket.

Der er masser af spændende ting og sager og kigge på - og hvis man som jeg, altid har været ret fascineret af diverse mordsager, vil man få rigtig meget ud af det. I øjeblikket, er de ved at gøre klar til en særudstilling ved navn "Ondskab" - vi fik lov til at kigge lidt rundt, og der var mange interessante og også til tider skræmmende ting!

Ellers indeholdt museet en mange informationer om politiarbejde og sager igennem tiden - ganske interessant og anbefalelsesværdigt! Dog vil jeg ikke anbefale at tage små børn med derind, som skrevet tidligere, er der en del uhyggelige sager udstillet...




*S*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar