Familiehallen i Frederiksberg Svømmehal

Den store hal

Ovenpå en vellykket fødselsdagsfest i går, har vi slappet helt af i dag! Dejligt bare at sove længe og så kigge på alle de dejlige gaver, som August fik! Alt fra sæbeboblemaskiner til lyssværd til spil og helikoptere - ikke dårligt at få en masse nyt legetøj:)

Meen vi har da bevæget os ud i det kedelige regnvejr, bare lige for at få lidt frisk luft. Vi tog over i Frederiksberg svømmehal, for at se på familiesvømmehallen derovre. Da August og Sander var helt små, gik vi til babysvømning derovre. Der foregik i deres babybassin (og var et hit uden lige), men det er drengene blevet for store til nu. Så er der et lille varmt vandsbassin derovre, men det er faktisk et slap-af-område, hvor man skal være stille, så det er jo heller ikke rigtig sagen. Men så slog det mig, at de har endnu en hal derovre. Da jeg var barn, gik jeg nemlig til synkronsvømning (?!?!) i den lille hal - spørg mig ikke hvorfor valget faldt lige på den sportsgren;)

Rigtige 80´er pomfritter:)
Men i weekender og på helligdage er den mindre hal - familiehallen - åben fra kl. 10:00-15:30, så det måtte prøves. På hjemmesiden (klik her) står der godt nok, at vandet er 30 grader, men det synes jeg nu ikke, at det var!! Men ud over det lidt kolde vand, så var der en rutcshebane, masser af legesager og både lavt og dybt vand. August synes det var alletiders, men desværre blev han hurtig kold til trods for, at han sprang rundt i vandet. Så vi var ikke i vandet mere end 20 min, og så skyndte vi os ind i det lille varme slap-af-bassin for at få varmen igen.

Og hvad er så bedre end at slutte en svømmetur af med en tur i cafeteriet med en god gang pomfritter, remoulade og hindbærsaft:) Sikke en hyggelige søndag...


*H*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar