Roskilde Festival 2012

Med en 1-dags-billet i hånden gik turen til Roskilde Festivallen! Jeg fulgtes derned med min veninde Karen, som skal være der hele festivallen. Men det synes jeg nu ikke lige, at jeg kunne overskue med min gravide mave, så valget faldt på torsdag da The Cure (fantastisk band!) skulle spille der! Må indrømme at øl altså bare hænger sammen med festival, så det var lidt tidligt, da vi stod af toget på festival pladsen, at jeg tænkte "hmm... jeg vil også have en kold fadøl"!


Men sikke fantastisk dag og også noget udmattende! Der er jo bare fest, smil, høj humør, øl i lange baner og glade mennesker overalt! Vi fik hørt lidt Araabmuzik og The Shins, hvilket jeg ikke har det store kendskab til, men det var nu meget fedt. Så stod den på mad og så The Cure!! 


Virkelig god koncert med The Cure, de spillede en masse af det gamle (som jeg nok er mest glad for), og der var en fantastisk stemning. Meeen da de gik i gang med at spille på 3. time, må jeg altså indrømme, at jeg tænkte, at nu måtte det godt snart slutte, så jeg kunne sætte mig ned! Jeg bukkede da også under og forlod de andre, for lige at hvile kroppen lidt:)


Men sikker en fed dag - det var MEGET værdsat at min søde far kom og hentede mig! Tænk at man i en alder af 32 år, stadig kan blive hentet til festival af sin far:)

*H*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar