Betræk til puder

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få syet nogle betræk til puder til vores sofa. Jeg har ledt overalt efter nogle puder i stærke farver, eller blot med nogle detaljer i stærke farver, men det er altså ikke lige til at finde. Har dog set et par stykker der var ret lækre, men så har pengepungen ikke været helt enig.

HAY laver nogle super lækre viskestykker i stærke farver, og da jeg ikke har kunne finde noget lækkert stof nogle steder, så købte jeg en pakke viskestykker med 2 stk. i til 129,-, og syede et betræk af det ene. Den pude blev ret lækker synes jeg selv, så jeg tænker at jeg skal have lavet et par stykker mere af dem.

De andre betræk jeg har syet er med stof fra Ikea og bånd fra Stof2000. Jeg har ikke forsøgt mig med kantebånd før, men puden med den blå kant blev især god, synes jeg. Det blå bånd er også dobbelt så bredt som det gule, så derfor kunne jeg folde det om anorakbånd, så det blev til en fin rund kant. Tog lidt tid lige at finde ud af hvordan jeg skulle sy det, men det gik:)



*H*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar