Wheat og MarMar lagersalg...

Efterårets lagersalg er i fuld gang og i denne weekend er der både Wheat og MarMar lagersalg! Yeah det bliver godt - håber virkelig der er noget at komme efter. Jeg synes, at Wheats lagersalg varierer meget, nogle gange er jeg kommet hjem med en masse herligheder og andre gange er jeg blevet svært skuffet! Jeg har ikke været til MarMar lagerslag før, så der er jeg spændt på. Elsker deres fine prints og lækre bodyer og heldragter, håber jeg kommer hjem med en masse!:)



God fornøjelse hvis du også skal afsted!

*H*

3 kommentarer:

  1. Lige en status fra Wheat lagersalget i dag - her er sindssygt mange mennesker og kun 1 dankort terminal! Husk kontanter hvis I skulle finde på at kigge forbi - køen til dankort er ubeskriveligt lang... suk!
    Der er stort set intet i størrelse 5 år, det er primært sommertøj, men der er masser af vinterovertøj! Åh visse lagersalg er altså en blandet fornøjelse!:-/

    SvarSlet
  2. Hej Stelle, ja jeg var også derude i dag, og synes faktisk heller ikke der var særlig godt. Det bar' præg af de sidste klude de lige skulle af med, det synes jeg var lidt irriterende /Malene

    SvarSlet
  3. Og så lige en status fra MarMar lagersalg i dag - sikke en skuffelse! VIP lagersalget startede kl. 11:00 og jeg var der ca. 5 min over. Alt i str. 80-86 var stort set allerede udsolgt, og der var heller ikke meget tilbage i de andre størrelser... ØV! Jeg gik derfra med absolut ingenting og med beskeden om, at der ikke ville blive fyldt mere op:( Så til jer der kommer i løbet af dagen - lad være med at regne med alt for meget!

    SvarSlet